قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس

مشاوره امور بازرگانی

 

مشاوره امور بازرگانی در آرنیکا

 
 
وجود روابط تجاری در اغلب کشورهای جهان به دلیل توزیع عوامل تولید بر همگان واضح و مبرهن است. برقراری روابط مؤثر با کشورهای دیگر نياز به آشنايی با مراحل ورود کالا، منابع تهيه کالا، آشنايی با شرايط پرداخت، مقررات متحدالشکل اعتبارات اسنادی، گشايش اعتبار، انواع بيمه حمل و نقل، بازرسی کالا، اسنادحمل، گواهی بازرسی و مراحل ترخيص کالا را دارد.
شرکت بازرگانی آرنيكا با داشتن سابقه ای بلند و درخشان در امر مشاوره های بازرگانی، با استفاده از آخرين اطلاعات راهبردی، شما را در کليه امور گمرکی (تعرفه ها، قوانين، مقررات، بخشنامه ها و…) ياری و خدمات لازم را ارائه می¬نمايد. محورهای اصلی مشاوره بازرگانی این شرکت شامل:
• مشاوره بازرگانی در زمینه تهیه و تنظیم اسناد تجاری کالا، حمل و نقل کالا و انتخاب بهترین روش حمل کالا، صادرات و واردات کالا ازسراسرجهان و بالعکس
• پیشنهاد و معرفی بهترین روش حمل و نقل کالا، ارائه خدمات مشاوره ای جهت شرکت در نمایشگاه های اقتصادی و بازرگانی، راهنمایی در زمینه کلیه امور گمرکی (تعرفه ها، قوانین و مقررات و بخشنامه ها)
• ارائه مشاوره و خدمات از دریافت پروفرما تا تحویل کالا در انبار مقصد. همچنین مسئولیت پذیری و تعهد کامل در انجام تشریفات گمرکی و امور محوله، پایبندی به اصل امانت داری و حفظ اسرار تجاری مشتریان و دارای سیستم اتوماسیون اداری در انجام امور گمرکی و پاسخگويي روزانه از روند كاربه مشتریان، از جمله ویژگی ها و قابلیت های خدمات مشاوره ای ما می باشد.