قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس

هزینه های واردات لوازم آرایش

واردات لوازم آرایش هزینه های خاص خود را دارد. هر کسی که می خواهد وارد این تجارت شود، باید با مراحل و هزینه هایی که در بر دارد آشنایی کامل پیدا کند. یکی از مهم ترین کارها پیش از هر اقدامی یافتن فروشنده برای کالاهایی است که قرار است به کشور وارد شوند. اصلی ترین هزینه ای که صرف این کار می شود همان مبلغی است که باید برای خرید این کالاها مد نظر قرار گیرد. بیشترین هزینه برای این کار به طور معمول صرف همین بخش می شود.

 

واردات لوازم آرایش

 

برخی هزینه های واردات لوازم آرایش

واردات لوازم آرایش شامل هزینه های مختلفی می شود. نیاز است که لوازم تهیه شده از نظر کیفی بررسی شوند و هزینه های این کار را صاحب آن باید متقبل شود. یعنی وارد کننده کالاها باید از مسیرهای معتبر از با کیفیت بودن آنها مطمئن شود. هزینه های حمل و نقل یکی دیگر از آنها است که به طور معمول بسته به حجم کالا، نحوه جا به جایی و کشور مبدأ بستگی دارد. این که حمل و نقل زمینی، دریایی یا هوایی باشد در هزینه های واردات بسیار مؤثر است. محصولات ممکن است چند بار نیاز به حمل داشته باشند که ممکن است از کارخانه تا محل تحویل را نیز شامل شود.

در تجارت لوازم آرایش و واردات این کالاها هزینه های انبارداری و ورود به مقصد نیز باید در نظر گرفته شود. هر کالایی در زمان جا به جایی باید بیمه شود. به خصوص محصولی مانند لوازم آرایش به دلیل حساسیت های ویژه ای که دارد باید بیمه شود تا در صورت هر گونه مشکلی در مسیر حمل و نقل بتوان هزینه ها و خسارت ها را جبران کرد. بنابراین، باید به این هزینه ها هزینه بیمه را نیز اضافه کرد. این آسیب ها می تواند شامل تصادف یا دزدیده شدن کالاها باشد که هر دو پیش بینی ناپذیر هستند و هر کالایی ممکن است این اتفاقات را از سر بگذراند.  

 

هزینه های گمرکی واردات لوازم آرایش

واردات لوازم آرایش در گمرک نیز هزینه هایی را به خود اختصاص می دهد. هزینه بازرسی کالاها بخشی از آن است. این هزینه متناسب با حجم و مقدار محصول متفاوت خواهد بود. مخارج انبارداری را نیز باید به بقیه هزینه ها اضافه کرد. تا وقتی که محصول از گمرکات ترخیص نشود، هزینه نگهداری آنها در انبار باید پرداخت شود. این هزینه نیز بسته به حجم و میزان آن متفاوت است. وقتی محصول قبل از تاریخ تعیین شده به وسیله گمرک ترخیص نشود، هزینه ای به اسم دموراژ نیز باید پرداخت شود.

مخارج گمرکی با توجه به تعرفه محصولات وارداتی تعیین می شود. زمانی که تاجر و وارد کننده برای ترخیص محصول در گمرک اظهارنامه ای را تکمیل می کند، شماره تعرفه لوازم آرایشی مشخص شده است. در زمان پر کردن اظهارنامه نهایت دقت در مشخص کردن تعرفه باید صورت گیرد. اشتباه انتخاب کردن این تعرفه ها در واردات لوازم آرایش منجر به جریمه شدن تاجر خواهد شد.

 

تجارت لوازم آرایش

 

هزینه های خارج از گمرک واردات لوازم آرایش

واردات لوازم آرایش هزینه های خارج از گمرک هم دارد. مخارج قبل از گمرک شامل صدور ترخیصیه و هزینه های حق توقف کالا در انبار می شود تا وقتی که ترخیصیه صادر شود. اگر کالاها به جای انبار در کانتینر نگهداری شوند نیاز به سپرده گذاری وثیقه است. از دیگر مخارج آن می توان هزینه های قبض انبار الکترونیکی، لاک و مهر کردن کالاها، آزمایشگاه، پرینت از اظهارنامه، ثبت سفارش کالاها و هزینه های حقوق و دستمزد افراد مسئول ترخیص را نام برد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وارد کردن لوازم آرایش و هزینه های مربوطه، از هر کشوری می توانید با گروه بازرگانی آرنیکا تجارت ویستا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *