قالب وردپرس قالب وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس آموزش وردپرس

حواله جات ارزی نوعی روش پرداخت است که می توان با آن ارزهای مربوط به کشورهای مختلف را به حساب های بانکی افراد حقیقی یا حقوقی منتقل کرد. در واقع دستور پرداخت وجهی است که به بانک صادر می شود. بر طبق این دستور بانک وجهی را از روی سپرده مشخص بر می دارد و به سپرده ذی نفع یکی از بانک های کارگزار واریز می کند. بانک مورد نظر می تواند در خارج یا داخل کشور باشد. به دلیل وجود شرایط تحریم در ایران حواله جات به طور مستقیم در بانک های خارجی واریز نمی شوند. این کار در حال حاضر در کشور ما به صورت غیر مستقیم صورت می گیرد.

 

حواله جات ارزی

 

حواله جات ارزی دلاری

حواله جات ارزی دلاری به دلیل کاربرد  و ارزش این واحد پول در تمام دنیا، در همه جا قابل استفاده هستند. این نوع حواله جات ارزی ارزش دلاری دارند. برای پرداخت هزینه دارو، هزینه مقاله های علمی، هزینه شرکت در کنفرانس های بین المللی یا خرید کتاب در تمام دنیا می توان از این نوع حواله ها بهره برد.

 

حواله جات ارزی یورو

حواله جات ارزی یورو مربوط به کشورهای اروپایی هستند. حواله جات تمام کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا، اتریش، بلژیک، انگلستان، آلمان و فرانسه به صورت یورو صادر می شوند.

 

حواله جات ارزی یوان

حوالجات ارزی یوان به کشور چین مربوط می شود. برای این نوع حواله ها باید شماره حساب مقصدAbc bank  در دسترس باشد. در صورتی که چنین شماره ای موجود نباشد، باید کارشناسان مربوطه شماره حساب را چک کنند. بر خلاف حواله های دلاری که زمان طولانی برای واریز وجه به حساب صرف می شود، این نوع حواله ها در همان روز یا در طی یک روز کاری به حساب واریز می شوند.

 

حواله جات ارزی درهم

حوالجات ارزی درهم و ارسال آن به شکل بانکی و اسکناس ارسال می شود. برای این حواله ها هم زمان زیادی لازم نیست و برای واریز شدن به حساب فرصت کمی نیاز دارند. به طور معمول کارمزدی هم ندارند.

 

حوالجات ارزی

 

سیستم های مختلف پرداخت حواله جات ارزی

حوالجات ارزی در کل دنیا مدام در حال جا به جا شدن هستند. به همین دلیل هم سامانه های تجارت الکترونیکی زیادی تهیه شده اند که دسترسی و پرداخت حواله ها را برای کاربران ساده کنند. یکی از آنها خدمات پی پال است که از همه دنیا می توان با آن به شکل اینترنتی پول پرداخت کرد. اما به دلیل تحریم ها برای ایرانی ها به طور مستقیم قابل استفاده نیست.

وب مانی هم یکی دیگر از این سیستم های پرداخت است. خدمات خوبی از طریق این سیستم به کاربران ارائه می شود. وسترن یونیون هم از همین سیستم ها است که برای جا به جایی ارز در سطح بین المللی کاربرد دارد. برای کار با آن نیازی به حساب بانکی در مقصد نیست.

حوالجات ارزی با مانی گرام هم در دسترس هستند. این سیستم کارمزد کمی بابت خدمات ارزی از کاربران دریافت می کند. پرفکت مانی هم کاربران زیادی را به سوی خودش جلب کرده است و امکانات خوبی دارد. اسکریل و نتلر از دیگر سیستم های پرداخت آنلاین هستند که کار کردن با آنها ساده است. در سیستم اسکریل هیچ محدودیتی برای جا به جا کردن مبالغ بالا وجود ندارد.

برای استفاده از هر یک از این سیستم ها ممکن است کاربران دچار مشکلاتی شوند. به خصوص تحریم ها در ایران استفاده از آنها را برای کاربران مختل کرده است. اگر از دسته افرادی هستید که می خواهید وارد دنیای تجارت شوید و نگران حواله جات ارزی خود هستید، می توانید برای مشاوره گرفتن در این باره با گروه بازرگانی آرنیکا تجارت ویستا تماس بگیرید تا بهترین راه حل به شما پیشنهاد داده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *